Rahoss bende yeni hamile olduğumu öğrendim 🤗 3 aydır istiyorduk bu ay oldu çok şükür benimde adetim çok düzensiz o yüzden yumurtlama günlerimi hesaplayamıyodum temizlendikten sonra kasık ağrım olduğunda ve akıntım fazlalaştığında anlıyorum ki yumurtluyorum 😂😂 ben göğüs ağrımdan ve kasık ağrımdan anladım bişeyler olduğunu ilk idrar testi yaptığımda çok çok silik bi çizgi vardı 2 gün sonra tekrar denedim 2. Çizgi baya koyulaşmıştı 5 tl lik testten yaptım ikisinide ertesi gün kanda test yaptım 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim 🤗 yani test yaptığında 5 dk falan bekle ve iyice bak geç döllenmeden dolayıda idrarda çıkmıyo olabilir bi kaç gün daha bekle kan testi yap kesin sonuç kan testi çünkü 😌 allah gönlüne göre versin inşallah sende hamilesindir 😍