Merhaba güzel bayanlar
Ben hamile kalma çalışan biri olarak yardımınıza ihtiyacım var 🙏 aranıza yeni katıldım.
Normalde 25-26 günde bir regl oluyorum.
En son 10 kasımda bitti. Normalde
30u yada1 inde adet olmam gerekiyor.
Yumurtlama zamanlarına denk getirdim hesapladım. Ama bugun regl olmadım.
Ben normalde çok ağrılı geçiririm bu dönemi ve hastaneye giderim iğne vs için çok ağrım olur çünkü.
Ama ağrım yok.
Dün gece çok hafif bir bel ağrım vardı okadar.
Göğüslerim canımı acıtıyor.
Sabah dayanamadım test yaptım ama tek çizgi ☹
Birde 5 tl lik bir test testin önemi var mı ?
Kimseye birşey soramıyorum tecrübelerinize ihtiyacım var
Uzun oldu hakkınızı helal edin. 🙏