Merrvvee Canım ağrın yoksa korkma ama tabi ki artarsa kan rengi açık kırmızı yani normal regl kanaması renginde olursa hemen git mutlaka kontorle çünkü bazı kanamalar kese etrafında bazı kanamalar rahim icinde olabiliyor benim ilk kanamam kesenin yanındaydı şükür çok olmadığı için progestan ile geçti ama sonraki kanamalarim rahim içi kanamaydı ultrasyondan bakınca görünmüyordu kese ve plasentada sıkıntı olmadığı sürece sorun olmaz dedi doktorum hala peogestan kullanıyorum , son kanamam 10.haftada oldu hala da lekelerim devam ediyor ara ara ama bir sorun görünmüyor çok şükür inşallah artmaz senin de 🤲 bazen ilk 3 ay da olabilirmis