Gamzeli12 bizde 12+3 olduk 😊🥰 benim genelde sabah bulantılarım devam ediyor onun haricinde 4 5 gündür bel ve sırt ağrısı başladı, oturarak çalıştığım İçin beni biraz zorlamaya başladı. Sırt üstü uzanınca ağrım geçiyor çok şükür onun dışında bir problemimiz yok. Bende çok fazla su tüketemiyorum o büyük bir eksiklik gibi geliyor.🙁 16sında ikili test için kontrole gidicem umarım hepimiz sorunsuz atlatırız 😊