minikkkkkk Hlymstf hayirli olsun canim saglikli bir artis olmus doktra git bi 2000 cikmis keseyi gormek icin belki erken olur belkide sen gidene kadar annesine suprz yapıp gözükür kesede🤗
Hlymstf minikkkkkk yok canım ya ayın 18 inde randevum var o gün gidecek gittiğimde ne derse yazarım sana canım
Damlae16 Ben 4+2 de gördüm kesemi ondan 4 gün önce yaptırmıştım kan testi degerim 433 çıktı bazen erken de görülebiliyor
minikkkkkk Damlae16 aa gercektenmi doktorlar beta 1000userine cikmadan bakmiyolar die bilmiyorum canim hayırlı nolsin saglikla kucagimiza alalim insllah minisleri
Damlae16 minikkkkkk yani doktora gittiğimde normal artisa göre 1000 olmuş olması gerekiyordu benimki de o civarda gördü canım