beyzakkt Kızlar ultrasonda çok küçük denildi tam gözükmedi. Doktor kan testi istedi. Beta hcg 929 çıktı. Nasıl oluyor
Aksoytetik beyzakkt geç döllenmeden kaynaklı canım benim de öyleydi sıkıntı yok merak etme😌 hayırlısı olsun rabbim sağlıkla kucağına almak nasip etsin
Busranur_06 beyzakkt beta hcg düşüp yükselen birşeymiş ben kan verdm 322 cıktı mesela dha perşembe günüde doktora gidicem bakalm
mercimeginanne beyzakkt 1500-2000 arası kese görünüyor daha çok erken :) 6.-7. haftanızda gidin o zmn bebeğide görmüş olursunuz
Tugceasl beyzakkt iki gün arayla kan ver tekrar yükselmesi gerekiyor sağlıklı gebelik işer insallah sağlıklı gebeliktir 🤲🏻
gmzrk Busranur_06 düşmesi kimyasal gebelik ama 2 günde bir 2 karı olmalı sağlıklı bir gebelik için aynı hastanede ölçülmesi de önemli
Tugcekkkkk Busranur_06 bildiğim kadarıyla yükselmesi normal ama düşmesi sağlıksız gebelik belirtisi. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏
Busranur_06 gmzrk doğrudur bende hamilelik sayfasında sorulan bi soruda görmüştüm kendmde beta hcg düşük mü diye şey yapmşdmda
Hlymstf Kızlar benim adetim 10 gün gecikti idrar testinde çift çizgi silik çıktı doktora gittim beta verdim 850.8 çıktı ama kese görünmedi sizce nasıl ve adet ağrısı gibi bazen agrilarim oluyor
Elbet-birgun-kavusacagiz Hlymstf kese icin erken deger 5 binlerdeyken gorunur kese iki gun sonra tekrr kav verin ama ilk kani verdiginiz yerde verin.
Hlymstf Kızlar ben dün sağ kasigimda sanki kalp atışı gibi bişey hissettim sizce bebeğin kalbi mi attı
Mavis06 Hlymstf bebeği hissedebilmek için en az 16 haftalık olması lazım. Bağırsak hareketi olabilir o
denizali_ Hlymstf ayy bende hep öyle derdim ama o değilmiş tatlı seyler bunlar tadını çıkar ama evham yapma hiç güzel düşün
Birgul beyzakkt küçük olması normal canım bu hcgyle kese zaten gözükmez 2000-3000 olunca falan anca gözüküyo muhtemelen 3-4 gün sonra görünür
babysevgi beyzakkt geç döllenmeden kaynaklı olabiliyor :) 1 hafta daha bekleyin 5.-6. Haftada fln kese kesin görünüyor . Kalp atışı da 7 8 de duyuluyor genellikle
Tazeanne0 beyzakkt benimde 5.haftamda kan verdim 961 çıktı betam hamile çıktım 2 gün sonra hastaneye gittim keseyi gördü doktor 2 gün içinde 1000ni geçmişti zaten betam
Hlymstf Kızlar ben iki 2 gün gectikten sonra tekrar test verdim 2000 bin çıktı uyumu sizce ilki 850.8 Aradan 2 gün geçti tekrar yaptım 2000 çıktı şuan adettimin üzerinden 11 gün geçmiş
minikkkkkk Hlymstf hayirli olsun canim saglikli bir artis olmus doktra git bi 2000 cikmis keseyi gormek icin belki erken olur belkide sen gidene kadar annesine suprz yapıp gözükür kesede🤗
denizali_ beyzakkt benimde o değerlerde çıkmisti 4 haftalık keseyi görmedi ama 5. Haftanın sonuna doğru gittim çok şükür gördüm 7. Hafta da atışları dinledik darısı size insallah