Serdardilan Burculicee yok valla görüşmedim canim bekledim belki geçer diye çok şükür geçti biraz ama bakalim nolcak ilerleyen saatlerde
Senadgm Sarisin_annee ben ilk dozu olalı baya oldu bana 2 doz vurulacak diye bişey söylenmedi yani gerek yok denildi ilk gittiğimde tekrar teyit etsem mi acaba
Merveakbb masalkusum bende 18 haftalikken vuruldum canim hatta bana aralikta tekrardan ikinci aşim var dedi