Arkadaşlar bn 18 haftalik gebeyim ve bugün tetenoz aşısı oldum ilk gebeligimde bi sorun yaşamadım aşı ile ilgili ama bu gebelikte kusma titreme karın ağrısı ateş ve ishal var cok kötüyüm baş dönmesi de var bi bilgisi olan varmi acaba şimdiden teşekkür ederim güzel anneler bilgileriniz için