Merhabalar doktorum bugun 1 cm acilmam oldugunu normal doguma cok uygun oldugumu soyledi bende 39. Hafta ya sezeryan planlamak o arada gelirse de normal dogum yapmak istedigimi soyledim ptesi gunu yani tam 39 da karar verelim dedi amacim sezeryan degil artik sabredemiyorum benim gibi sabirsiz olan var mi?