Kızlar hepinize teşekkür ederim cevaplar için . Ben bahçecide tedavi görüyorum . Doktorum hiç bahsetmedi bana rapordan vs ben kutusu çok pahalı oldugu için araştırarak öğrendim . Üstelik birde prolutex ve progestan iğnelerim de var onlarla birlikte hepsi çok ücret çıkıyor .Bahçecideki doktorlar rapor çıkartabiliyormu bilmiyorum 10 gün sonra kontrolde sorucam . Şuan daha keseyi göremedik keseyi görmeden devlet hastanesi kadın doğum doktoru yazar mı rapor ? Yani keseyi görene kadar 10 gün daha beklicem o zaman bir 325 tl daha vermek istemiyorum boşuna 🙈