Hanımlar merhaba , benim daha önce 2 gebelik kaybım var şuan tüp bebekle henüz çok yeni hamileyim . Transferden beri Oksapar iğne kullanıyorum Ve nasipse doğuma kadar da kullanıcam sanırım . Ama sanırım bu iğne için rapor çıkartılıp ücretsiz alınabiliyormuş diğer türlü 10 ‘lu kutusu 325 tl . Bilgisi olan yazabilir mi raporu nerden çıkartabiliyoruz ve bunun için gerekli şartlar neler ?