ikizminikler merhaba 😊 ikizlere hamileyim bende 7+6yım biraz bana hamileliğinizin ilk başlarını anlatır mısınız ? Benim kusma + mide bulantım oluyor sadece kramplarım filan olmuyor bu aralar normal mi ? İlk karnım şişti davul gibi oldu 😊 biraz fazla fazla evhamlıyım sizde de oldu mu ? Allah korusun bebeklerde bir sıkıntı olsa(düşmüş olsa) direk karnımız iner mi ? Yerleşme kanaması filan hiç bir şey yaşamadım kan en büyük belirti dedi doktorum Allahıma şükürler olsun kanamam olmadığı sürece korkacak bir şey yok sanırım demi ? Bir de mide bulantılarım ve kusmam kesilir miydi kötü bir durum olsaydı uzun oldu ama beni bilgilendirir misiniz ?