Normal doğum için yarın hastaneye yatışım yapılacak çok heyecanlandım ilk doğumum olacak önerileriniz var mı şu an sancım falan da yok 39+2 yim fitil uygulayacaklar sancı ve açılma için çatı muayenesi oldum normal e uygun dedi bu şekilde doğum yapan var mı