mmiseyy walla ben normalde de tatlı çok yemem aramam yani ilk 3 ay tatlı görmek istemiyordum aklıma gelince bile görüntüsü fln kusuyordum hep ekşi yemek istiyordum zatn bulantı kusmalardan yemek yiyemiyorm böyle ekşi şeyler yemek istiyordum annem çok kızıyordu tatlı ye azck çikolata ye azck vücut tatlıyıda karşılamak zorunda flan tam 3.ayımda cinsiyeti öğrendim ki kız 🙈🙈 ondan sonrada tatlı yemeye başladım cnm çikolatalar baklavalar çekti hep😂😂