Gulden2416 bende suanda 17+0 haftalık hamıleyım daha henüz doktorumla konuşmadık fakat Allahtan bir mani çıkmazsa Ben Sezeryan ıstıyorum kendime kesınlıkle güvenemem peki ben doktorumla konuştuğumda sezeryana karar verdıgımızde gene çatal muayenesi olurmuyum katiyen istemiyorum ?