Kızlar merhaba 8+2 tüp bebek gebesıyım cok uğraştık cok yorulduk yıllarımızı aldı bu süreç cok şükür güzel kalbini duyduk 7.haftada bulantı kusmam 1 sabah 1 akşam olmak uzere basladı 8.haftanın ilk günü hiç yok denecek kadar azalmıştı dün yoktu bugünde hiç yok 😔 çok endıselenıyorum ılk gebelığım doktorumla cuma randevum var zaten gıtcem ama evıme cok yakın bı hastane var diyorum bi gidip kalbini dinlesem günlerdır korkudan uyuyamadım cumayı bekleyemem 😫 8+2 de vajınal muayene yapmaz degıl mı karından bakar