Zynp63 kıpırtı başladıysa bence enaz 16 haftalık olmuştur benimde göğüsümde kararma olmamıştı şimdide erkek bebek bekliyorum ama yine kararma yok bence hormonal bir durum bide benim erkek bebekler sol tarafta oluyolardı allah hayırlısıyla doğum nasip etsin ben üçüncü bebeğimi bekliyorum süpriz oldu bizede korunurken ben sezeryan olup bağlatıcam daha yüreğim kaldırmaz allah olmayana isteyene versin