Zynp63 aman herkes öyle canım Düşün bak benım eltimin 3 kızı var 4.yü istıyordu bızım hıc bebegımız yok dıye zaten tüp bebek olduk sağolsun ılk sızın olsun yakışık olmaz dıye yapmadı cevremdekı herkes sanki 3 kız benımmış gibi ay bu sefer ınsallah erkek olur dıyor🥵😂 insanlara aldırma kızın olur oğlan olsun derler oğlun olur vah vah kızın yok mu Allah sana en güzel heıdyelerı vermış ne mutlu sana