Sera34 Paşanın keyfini bekledik ama gelmedi 4 gün önce 1 cm dı açılma su nişan sancı hiç bi belirti olmadı sabah suniyle deneyecekler bakalım sonumuz ne olucak dualarını eksik etmeyin 🤲🏻 İsmim Esra 🥰🐣
Cydgur Sera34 Allah kolaylıkla bi nefeste doğurmaya nasip etsin inşallah sağlıkla. Bende sabah gidiyorum 40+5 gelmedi bekledik direk sezeryanla doğum olacak inşallah bizimde suni deneyemiyoruz bebş biraz iri açılma vs de yok. Hayırla gelsinler artık 😊
Pinkyellow Sera34 Allah kolayca kucağına almayı nasip etsin canım🤲🏻 benimde yarın 41.haftaya giriyor hicbi belirti yok sende doğum esnasında bize dua et olurmu☺️🤲🏻💕
Sera34 Cydgur bende konuşacagıım eger acılma ilerlememişse denemenin anlamı yok iki acıyıda çekmek istemıyorum hayırla saglkla al canım 🤲🏻 Sagol
ebrralym Sera34 Hadi inşallah herşey yolunda gider Allah yardımcınız olsun bizlede paylşn haberlerinizi malum bizde 40+5 te belirtisiz bekliyoruz çarşmba suni deneyecek
Ebrugur2019 Sera34 Esra hanım rabbim ağrısız sızısız kolay bir doğum şekli nasip etsin inş evladınızı sağlıcakla kucağınıza alın
ebrralym Sera34 inşallah hayırlısı ile dahada çok bekletmeden rabbim evladınızı kucağınıza sağlıklıca almayı nasip eder🙏🏻 Bende çarşamba günğ yatış yapılacak suni sanco ile başlatacal doktor beni neler bekliyor bilmiyorum o yüzden sizi takip ediyorum☺️🙏🏻💐