minikkkkkk luckymother doktorun uygun görürse yaptırır canim sen yaptırma kendin seni cok İyi anlıyorum bnde salı gunu kese gormek icin gidicem Aman geçmiyor 🤗🤗
senakhrmn luckymother Canım şöyleki iki gün sonra tekrar baktır yine 2 katına çıkmışsa yani 600 üzerindeyse tekrar baktırmana gerek yok ondan sonra için rahat etsin başka baktırmana gerek yok inşallah.
senakhrmn luckymother Yok yok strese girme inşallah kuzum benim. Sadece emin olman için dedim. Eğerki moralin bozulacaksa hiç bakma biraz daha bekleyip direk doktora git . İnşallah sağlıkla alırsın kucağına.
luckymother senakhrmn kimyasal geçirdim ondan korkuyorum aslında ama böyle 2 kattan da fazla arttığını görünce çok mutlu oldum hem coktann yerleşmistir yani kimyasal olmaz öyle tahmin ediyorum çünkü 10. Gün yumurtlama gördüm
luckymother senakhrmn amin inşallah daha yaşım ufak ama çok istiyoruz rabbim sağlıklı sıhhatli dünyaya getirmeyi nasip etsin