39+2 daha ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum her yerim ağrıyor bel bacak karnım kasık sanki darbe yemiş gibi yürümekte de zorluk çekiyorum ağrıdan ama gelmiyor bir türlü,, 🙈 kızım 38+2 de doğmuştu. Ama bizim oğlanın pek niyeti yok gibi sizde durumlar nedir 😍