esramelek bir arkadaşım vardı ilk hamileliğinde hani şu analığı sorgulayanlara tepki olarak hiç bırakmamış aman nolcak demiş ama maalesef çocuğu yıllardır astım hastası ve daha 6 yaşında ondan sonra 2 tane daha çocuğu oldu asla kullanmamış sigara. ilki için kendini çok suçlu hissediyor tabiki her sigara içenin çocuğuna birşey olacak diye bir kaide yok ama ya senin çocuğuna olursa bir de böyle düşünmek lazım onları dünyaya getirmek bizim kararımız onların değil bu yüzden elimizden gelen en iyi şartlarda geçirmeliyiz hamileliğimizi ve doğum sonrası süreci.