Ben sabah aç karnına koşa koşa yaz kış balkonda sigara içerek güne başlardım öyle 1-2 tane değil bi içişte 6-7 tane ıçerdm günde abartısız 1,5 paket biterdi 23 yaşındayım hemşireyim 10 yaşımda başladım sigaraya 3 yıldır evlıyım basımdan cok asılama ve tedavı gecti hiçbırakmadım tam gaz içtim hatta alkolda aldım ilk tüp bebek oldum yıne devam ettim test günü gelmişti artık…
büyük uğraşlar çabalar harcanan para bozulan psikoloji çevre baskısı ağlama krızleri ve neler neler o 2. Çizgiyi gördüm ya işte o zaman bitti o benim canımın parçası Allahmın en güzel hediyesi denedim içmeyi ama yutkunamadım boğazımdan gıtmedı evlat sevgısı içime işledi şimdi kokusundan bıle kaçıyorum ama bi zarar olur mu dıye diyeceğim o ki ben bıraktıysam sende yapabılırsın canım😍