Sebis3232 Gebeligim 1.de cokkk zor normal dogumum oldu suan doguma 3 ay kaldı kabusum oldu spinial sezeryan düşünüyorum ama her kafadan çıkan ses Allahım cok korkuyorum ya 😣😣😣
Dmlkrts Asugok salı günü olucam bende genel anestezi istedim istemsizce cok korkuyorum düsndkce tansynm çıkıyor 🤦♀️😌
yigitalpinannesi40 tumutu Aynı heyecanı ikinci kere yaşamanız ne güzel rabbim sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin insallah ☺️😇 Benim ilk doğumum olacak allah izin verirse 😊
Betul3535 Humaa uyuştuktan sonra taktılar hiçbirşey hissetmedim aynı şekilde çıkartırlarken de acı olmadı eğer uyuşmadan takmak isterlerse söylersiniz
Fadiiiimee Humaa bana uyustuktan sonra takıldı hıc anlamadım cıkarırkende banyo yaptırdı hemsıre derın nefes al dedı cıkardı hemen
ayse_s yigitalpinannesi40 Bir değişiklik olmazsa bende perşembe günü spinal sezaryen olacağım. Allah sağlıkla bebeklerimize kavuşmayı nasip etsin🙏🏽
Aloneanqel Asugok bende çok korkuyorum sezeryandan. Kesilmek düşüncesi beni deli ediyor. Resmen öldürecekler keserek gibi hissediyorum. 🙁🙁