yigitalpinannesi40 Asugok Perşembe günü spinal sezeryan olacağım insallah benim de güzel geçer buraya bende yazarım 😃Hayırlı olsun gözünüz aydın rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin insallah ☺️
Sna-1234 Asugok demek ki herkesin korkusu farklı bende normal doğumdan korkuyorum sezeryan istiyorum 🙊
yigitalpinannesi40 Zuhal14 Bende korkmamaya çalışıyorum ne kadar kafaya takarsam o kadar stres yapıcam akışına bıraktım şuan sadece bebeğime kavuşmayı hayal ediyorum sağ sağlim 🥰😌 Size de hayırlı doğumlar dilerim insallah 😇
Zuhal14 yigitalpinannesi40 bende öyle korkmamaya çalışıyorum merak içerisindeyim amin size de hayırlısıyla kucağınıza almak nasip etsin Allah 🌸
Sukut66 Humaa hic korkulacak bisey deil inanin sezeryandan sonra ayaga kalkmak daha zor sonda hic birsey kolunuza damar yolu aciliyormus gibi dusunun hatta ondan bile hissiz acisiz hic endise etmeyin ben en cok yurumekte zorlanmistim
Betul3535 Humaa uyuştuktan sonra taktılar hiçbirşey hissetmedim aynı şekilde çıkartırlarken de acı olmadı eğer uyuşmadan takmak isterlerse söylersiniz
Fadiiiimee Humaa bana uyustuktan sonra takıldı hıc anlamadım cıkarırkende banyo yaptırdı hemsıre derın nefes al dedı cıkardı hemen
Humaninannesi20 Normal doğumdan aşırı korkan sezaryen diye tutturup ameliyathaneye girince korkudan kaçası gelen biri olarak söylüyorum ki asla ama asla zor değil 10 kere doğursam 10.sunda da sezaryen olurdum 🤗
Sukut66 Asugok banada 18 gun oldu elhamdullillah suan hersey yplunda bende cok korkuyordum agliyordum ama hersey gecip gidiyor