Ben normal Yollla ikiz gebeligm vardı maalesef birisini kayıp ettk nasip kısmet diyorm ama tabiki benim de hatalarım vardı hamileliğimi öğremdm o kadar çok mutluydum ki 7 haftada kalp atışıni duymaya gtmek icn maalesef ki 6 haftada misafr geleceği tuttu eşim benden habersiz kabul etmiş bayağı bir tartstk neyse ki eve ne kadar temzlikci alsam da yemek yap günün yorgunluğu vs basım döne döne tabaklara yemeği koyuyordm daha hamileliğim başımdan bu yana o zamanki gibi yorgunluk hisstmedm lütfen bol bol dinlenin yirminci haftaya kadar dinlenin eve annemizin alın kaynanazi alın yemeği yapsn bulaşığı yıkasn sadece size 9 ay hizmet edeckler zaten hayat boyu biz onlara hizmet etmiyor muyuz yeri gelince… 7 haftada kalp atışı icn gttgmzde doktor kalbi atmıyor boş kese kürtaj olcksn dedi moral sifr misafre mi kizaym kendime mi alakası yok belki ama kizyorm ister istemez 8 haftayı beklemek istiyorm dedm tabiki bu süreçte ben de.cahillik ettm balkon yikadm beş litrelik sularla kovalarla su taşıdım balkona kürtaj olmaktansa kendisi düşsn dedm aptal kafam bunlarin belki hiçbiri birer etken değil ama kendime kızıyorum hakettm çünkü sekiznci haftada gttgmz zamna kalbi atıyor o an doktora da çok kzdm hocam ikiz hissediyorum iğne batar gibi sağda ve solda biseyler var hissediyorum dedm sol tarafıma bakmadı bile yok öyle bişey dedi genetik diyorm babam da ikiz benim olsa gorurdm dedi ama ben daha ikna olmadım inanıyorum ikiz gebelik sonra ne oldu 9 haftada mi onuncu haftada mi bir tanesini düşükle kayıp ettk devlet hastanesindeki doktorlar özelden daha güvenli gibi sanki perinatolojiye gttk bir bos kese bir dolu kese beşinci aya kadar düşük riski olcktr dedi bol bol dinlenmz lazm progesteron verdi iğne verdi uzun
yolculuk yasak vs derken Elhamdülillah bugün 26+4teyz insallh sağ salim devam ederiz