Nisa97_ canım hayrlı olsun öncelikle inşallah sağlıkla kucağına alırsın. Bende tüp bebekle hamile kaldım. 22+4 üz kızlarımla hâlâ crinone jel kullanıyorum ben. Kan sulandırıcı kullandım oda 12 haftaya kadar. Bana ilişkiyi yasaklamıştı doktorum. Zaten 12 haftaya kadar çok dikkat etmen gerekiyor . Eğilme , uzanma biryere , ağır temizlik yapma . Ne sebeple tüp bebek oldun bilmiyorum ama ben serklajlıyım . Rahim ağzı uzunluğu Kısa olduğu için . 7 haftada kal atışlarını duyarsın inşallah iyi düşün. Ama imkanın varsa 12 haftaya kadar dinlen bolca