senakhrmn Tugbaslan3458 Canım benim hiç canını sıkma sağlıkla gelsin inşallah bebeğin. Neyi görmüşki doktor riskli olarak.
Tugbaslan3458 senakhrmn rahimde bant gibi bisey var eli ayağı sıkısabilir dedi 🤷🏻♀️🤷🏻♀️teşekkür ederim canım
Tugbaslan3458 Aygul01 normal kadın doğum doktoru bakti ve ben dişim ağrıdığı için onay kağıdı almaya gitmiştim böyle biseyle karşılaştım umursamaz tavırla ne olduğunu anlatmadan söylemeden risk var dedi renkli ultrasyona gir baktir dedi ve çıktım 3 gun oncede riski söyleyen doktorla ayni hastanede çalışan bi doktora muayene olmuştum genr dis onayı almak için (devlet hastanelerinde ayni doktora randevu almak imkansiz gibi bisey olmuş) oda bebeğe rahime bakti ve bu oyle bisey demedi yani demek istediğim ayni cihazlarla bakildi 3 gun önceki görmedi sonra ki mi gördü bi risk varsa bunu benim devamlı kontrolü olduğum doktor da söylerdi kafam fazla karıştı bende mecbur detayli ultrasona giricem yarın (rahimde bant gibi bisey var gözüküyo eli ayağı sıkısabilir dedi )👈🏻risk bu
Aygul01 Tugbaslan3458 bakarsa gorur demek ki o Doktor bakmamış. Ama risk yok desede detaylı ultrason mutlaka yapılması gereken bir şey. Hamilelikte en önemli muayenelerden. Umarım bir sıkıntı yoktur 🌸
senakhrmn Tugbaslan3458 Anladım canım Allahım korusun yoktur inşallah öyle bir şey sen içini ferah tut.
ADamla Ben de cuma günü gideceğim 21+1 oluyoruz normalde de önden gidiyoruz zaten randevu aldım en ideal zaman dediler
Tugbaslan3458 senakhrmn allah razı olsun amin inşallah yoktur içim çok ferah inşallah rabbim guzel haberler almayi bana ve herkese nasip eder 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
banudemiryr senakhrmn harika bir şey elini , yüzünü , ayağını her yerini uzun uzun inceliyorsunuz doktorunla çok güzel bi his bebişinle ilgilendiğin ilk en uzun zaman diyebilirim :) Allahım sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip eder inşallah 🙏❤️
Fe123 Ben özele muayne oluyorum ama bır yandan da devlete de gidiyorum ordan bana detaylı ultrason gününü verdiler ama 25 haftalık oluyorum ozaman yapılması uygun olur mu ki acaba kafam karıştı
Aygul01 Fe123 25 hafta geç bile ama 25 haftada randevu alabildiyseniz ne ala organları filan biraz daha gelişmiş olur daha net olur. Hayırlısı olsun ☺️❤️
Meriwa Homeless20 hatta tam yarım saat önce çikolata vişne suyu falan iç yada sen biliyosundur ne seviyor hareket ediyorsa ye öyle gir muayneye uyanık olması lazım
Homeless20 Meriwa tamam çikolata yiyeyim kuzum :) bişey yemesemde hareketli maşallah 😂😂 eskiden hep uyuyordu ultrason larda falan son ikidir hiç durmuyo :)
Homeless20 Meriwa kız randevum var işte 9 buçukta. Eşim görevde metro ile gelcektim mecbur erkenden kalktım 🤦🏻♀️