goncaaa25 aysegull28 ay canım cok sagol yatyrum valla karnım cıktgı ıcınde agryo galba erkenn cıktı 2 ıncı gebelıgım benım
aysegull28 goncaaa25 olabilir benim karnım çok geç çıktı iç karnım da geniş olduğu için o zamanlar arada oluyordu şimdi daha zorluyor benim ilk hamileliğim o yüzden belki de