Guneyinannesi1 canım sakın yanlıs anlama senin kararların senin doğruların elbette.fakat,dört sezeryan yapmıs biri olarak,eğer akraban vs. Olsam baskı olarak degilde seni normal doğuma yönlendirmek isterdim.elbette bir saglık problemi olmadıgı sürece.kesinlikle baskı olarak görme bunu.kimin ne kadar acı çekeceğini bilemeyiz.belki iyi niyetlerinden o sekilde konusuyorlardır.doğumuna ne kadar var bilmiyorum ama,ne şekilde doğurursan doğur allah hayırlı doğumlar nasip etsin sana🌸