TugceKK benim kedim var asilari tam tum hamileligim boyunca bizim ile yasadi sadece tuvaletine dokunmam yasak , doktorumuz 1 ay ayni evde bulunmasalar iyi olur dedi . Sonrasi icin evcil hayvan bebeklerde bağışıklığı yukselttigi icin ulunmasinda zarar yok dedi ki zaten ben kedimden de vazgecemem.