Merhaba, benim 6 yaşında bir köpeğim var ve 5 aylık hamileyim. Köpeğimin bütün aşıları tam ve ev köpeği.. Ben doğduğundan beri evinde köpeği olan bir insanım ve Benim için asla bir sorun değil ancak eşim aşırı tedirgin.. doktoruma gidince soracağım ancak o zamana kadar bekleyemedim. Evcil hayvanı olup doktoruna soran var mı aranızda? Doktorunuzun cevabı ne oldu? Yardımcı olursanız çok sevinirim…