Aiska 22 haftalık normal aylık kontrolüm sırasında dedi doktor .ne olduysa bir ay içinde oldu.benimkinde sadece beyinde sol tarafta sıvı birikmesi var.emara girdim.emarda başka sorun çıkmadı elhamdülillah.diğer hanımefendinin bebeği 17 den gerilemiş.inşallah bizim bebeklerimizinkide geriler🤲🏻