Brcsrkn doktorlar canım pazartesi sorun olduğunu öğrendim salı özel hastaneye perinatolojiye gittim bana anlattı her şeyi oluru yok ileri safada karnında ölme ihtimali var doğsa bile yaşayacağını düşünmüyoruz araştırma hastanesine randevu aldığımı söyledim emin olmak için orda da muayene ol istersen dedi ama benim dediklerimi söyleyecekler dedi çarşamba günü ertesi gün üniversite hastanesine gittim 2 perinatoloji kadın doğumcu ile muayene etti eşimi çağırdılar biz sonlanmasını istiyoruz dedi eşinede zarar verebilir çünkü amniyosentez yaptılar aynı gün yatışımı yaptılar sancı vermeye başladılar normal doğum şeklinde bebeğimi doğurdum anlayacağın bana seçim vermediler herşey 3 gün sürdü