Hadibakalim Benimde suyum yetersiz olduğu icin yarin sabah suniyle baslayabilir..karar verilecek…banada dua edin
Sema-akk Hadibakalim Allah yardımcın olsun canım senin ve bebeğin için ne hayirliysa o olsun inşallah 🙏
karsiyakalianne Sema-akk inşallah çok çok kolay geçer sağlıkla kucağına alırsın bebeğini 😍 hiç stres yapma gün sonunu düşün 💗