Hulyaa46 ben decavit kullanmıyorum bestiron diye çok doğal bi demir ilacı var onu kullanıyorum gayette memnunum kansızlığımdan dolayı baş ağrılarım okuyodu ağrılarımı bile kesti tekrar tahlil yaptırdığımda kanım çok iyi çıktı ve kabızlık ta yapmıyo dışkı renginide değiştirmiyo