Rabiis ben doktoruma sordum sırt üstü yatmanın bi zararı yok dedi. Mide bulantısı yapabilir yattıgında yapmıyorsa yatabilirsin dedi. Karın büyüdükçe zaten yatamıyorsun sırt üstü belin agrıyor. Sola yatarsan bebeğe oksijen cok gider evet ama sağa yatarsanda oksijeni kesilmez yani dedi. Nasıl rahat edıosan ole yat . Ama sola yatmak extra olarak bebeğe fayda sağlıyor.