Rabiis Kızlar 11+5 haftalık hamileyim geceleri sırt üstü yatınca kalbim hızlı hızlı çarpıyo ama bu aralar bı sıkıntı yok diye biliyorum 25.-30. haftalarda sırt üstü yatilmaz diye biliyorum sizce hata mı ediyorum. Bide bel fıtığı da var bende 😏
Meriwa Rabiis 25-30 haftalarda değil de karnınız büyüdükçe omurilikden dolayı zaten yatamazsınız tansiyonunuza baktırın bi
Zafsim0801 Rabiis 16+6 haftalık hamıleyım suanda arada yana yatıp kollarım uyustugunda yatıyorum ama benımde bıraz 5 dk gecıktıgınde karnım geriliyor degıstıyorum
MehZey Rabiis sorun yok ama kendinizi sırt üstü ve yüz üstü yatma aliskanliklarindan vazgeçirmeye çalışın çünkü gebelik haftası ilerledikçe bu durum insanı çok zorluyor
yasemin333 Meriwa 16 haftalık oldum.Karnım birazcık büyüdü ama hala düz yatabiliyorum ve rahat ediyorum sırt üstü yatarken ağrım falan olmadı henüz çok şükür.Başka ne gibi zararı var düz yatmanın kordon dolanması oluyor dediler korktum 🤭
Rabiis yasemin333 Bebeğe kan akışı gitmez ve çok riskli sırt üstü yatmak valla şimdiden alıştırmam lazım sanırım 🤦🏻♀️
Meriwa yasemin333 yok canm ne kordon dolanması gönlünce yat sol içinde kan akışı daha hızlı solunuza yattığınızda bebeğiniz için sağlıklısı odur ama nasıl istersneiz öyle yatın
istanbul3434 yasemin333 bebek agirlastigi zaman (20. Haftadan sonra) sirtustu yatinca sizin atardamariniza baski yapiyor. Bu da tansiyon dusmesi veya bayilmaya sebep olabiliyor. Kordonla bebekle alakasi yok yani sizin tansiyonunuz dusmesin diye. Belinize ince bi yastik koyup gobegi saga veya sola sallandirarak yarim sirt ustu yatabilirsiniz agirlastiktan sonra. Veya tam sol/tam sag yana.
MehZey Rabiis işte şimdiden törpülemek gerekiyor bazı alışkanlıkları hala da yan yatınca yüz üstüye meyl ediyorum eşim uyandırıp düzgün uzan diyor
Rabiis MehZey İstek dışı olunca da bişey olmaz herhalde çünkü rahatsız olup anında değiştiririz pozisyonu
Esoo0698 Rabiis Ben 24 haftalığım 1 haftadır falan sırt üstü yatamıyorum yani istesende yatamıyorsun normal olarak kalbim çarpıyor nefesim kesiliyor
Rabiis Esoo0698 Ya benimde aşırı derecede çarpıyo işin garip tarafı sadece sırt üstü yatarken değil normlde de çok çarpiyo