sntn Bilge1234 yok valla bu biraz benden kaynaklanıyor galiba en başından beri her şeyi kendim yapmaya devam ettim en başında yapmakla hata yaptım ben 😂
[silindi] Bilge1234 5.5 ay olacak, kalinlasmak ve agirlasmak(kutle olarak kilo almazken irilesiyorum) disinda ben de oyleyim. Bir gece kabizliktan mahvoldum, kendimi en hamile hissettigim gundu. Boyle hissetmemek, belirtisini yasamamak daha iyiymis 😀
[silindi] Bilge1234 Tam dokuz hafta oldum bende.Bazen kasıgımda gerilme oluyor ara ara agzımda garıp bir tatal bulamtı ama onlarda yeni basladı.Her hamile farklı kimisinde hiç belirti olmadan rahat rahat geciriyor ne güzel mutlu olun
Ortmenanne16 Bilge1234 20. Haftanda birden belli edecek kendini az sabret sende anlayacaksın sendeki değişimi 😊
sultanacan Bilge1234 kendini çok şanlılardan sayabilirsin ben bulantıdan kusmadan yemek yiyemiyorum 3 kilo verdim 8 haftalık daha ☹️
Haticeyuce31 Bilge1234 gebelikten gebeliğe değişiyor canim.ben oğlumda bel ağrısı dışında hic birsey yaşamadım 9 ay boyunca Simdi 6+1 gebeyim bundada sadece bel ağrısı var baska birseyim yok hamd olsun arada aklıma gelmesw hamile oldugumu anlamam sanirim 😂
Bilge1234 Haticeyuce31 yalnız değilmişim yani 😍ne güzel sagolsun lar çok güzel bilgiler vererek içimi rahatlattınız🌺🌺❤️
Fatos007 Bilge1234 Zaten göbeğin çıkana kadar hamile gibi hissedemiyorsun bir türlü 🙂. Birde her zaman belirti olmuyor zaten bazen günün çok güzel geçiyor unutuyorsun hamile olduğunu bazen kasık bel ağrısı bulant halsizlik ten başını kaldıramıyorsun. Umarım bebeklerimize sağ salim kavuşuruz🤱
Bilge1234 Fatos007 aynen öyle Amin cümlemizin inşallah hayırlısıyla sag salim sağlıklı eli ayagı düzgün olsunlarda hayırlısyla kucagımıza al ayı nasip etsin 🤲🤲🌺
balyanakoglum Bilge1234 25e kadar hamile gibi değildim koşar zıplardım o derece. 28 den sonra herşey çok değişti 😄 bugünlerinin kıymetini bil derim 🤗