Bilge1234 bende bebeğim hareket ettikçe hissediyorum hamile olduğumu 20+6 haftalık hamileyim birazda dışardan da kaynaklanıyor ilk zamanlar midem bulanıyordu ama sadece sabahları olduğu için eşim görmüyordu zaten şimdi çok şükür bir şeyim yok en başından beri ben öyle çok hareket etmeyim şöyle böyle pek korumadım kendimi yani keşke korusaymışım diyorum şimdi çünkü eşim bile bana hamile olduğumu hissettirmiyor biraz Naz yapmak gerekiyor galiba herkes tadını çıkar diyor bence de öyle ömrümüzde kaç kere hamile olacağız ama işte dılardan insan ilgi vs bekliyor biraz hamile olduğunu hissetmek için