Bu kadar az sürede böyle bi değişim olabilir mi? 5 haftalık. Vücudumun her zerresi aşırı hassas. Kıl tüğ aldı başını gidiyor. Gebelik boyu bu böylemi devam edecek? Nasıl baş edeceğim? Lazerin gebeliğe bir zararı olur mu? Bugün kaşlarımı bıyıklarımı alıyorum 2 gün geçmiyor aynı şekilde çıkıyor ya çok sinir bozucu. Sadece kaş bıyık olsa keşke. Bazı sitelerde erkek çocuğu olunca onun erkeklik hormonlarından kaynaklı böyle oluyormus diyorlar kimisinde de kız çocuğu olunca. Anlamadım yani. Öneri ve görüşe açığım merakla cevaplarınızı bekliyorum :((