Gozd12 ben kahve normal de de içmiyorum zaten, ama çay içtim canım bazen 3 bardak bazen 2 bardak… sadece ilk 3 ay içmemiştim, bebeğimin kalp hızında düzensizlik vardı doktorum çayı kahveyi keselim dedi, ama 3 Aydan sonra içebilirsin demişti şuan içiyorum 36 haftalık olduk ❤️