Umutrabia zeyzey95 bu gidişle herhalde 40 a kadar gidicem herhalde.ben öyle geliyo bana da hayırlısı ya 😊
zeyzey95 urazaslan inşallah 40+2 oldum çok sancım var dün doktora gittim 1 parmak açıklık vardı nstde sancı çıkmadı perşembeye kadar gelmezse perşembe sabah yatış yapıcam ama sancılar mahvediyor beni 😭