zeyzey95 Uyandım ve baktım ki nişanım gelmiş kızlar bakalım oğlum bugün gelecek mi yoksa yine nişan geldikten sonra ki son güne kadar bekliycek mi hiç ağrı sancı yok hala 😂
Ecenklv zeyzey95 valla kuzum sanci kasilma ve suyun da beraberinde gelmesi lazimmis 🤦🏼♀️🤦🏼♀️Allahim sabir versin dogur sende 😅🙏🏼
zeyzey95 Pinkyellow 😂😂 valla son 2 haftadır sürekli nişan gelmiş mi diye bakıyodum bi umut görünce sevindim 😂 darısı başına
zeyzey95 Ecenklv isal de olmuşum bu da doğum belirtisi 😂 bakalım bi kaç saate mi başlıycak sancı bi kaç güne mi artık bekletmese iyi olacak 😂
zeyzey95 Lebede kan yoktu çok hafif kahverengi tabi iç çamaşırıma da gelmiş baya ama koyu renk olduğu için sadece ıslaklık olarak görebildim
Lebede zeyzey95 cok saol canim cevap verdigin icn rabbim bir nefeste zorlanmadan hayirla saglikla kucagina almayi nasip etsin🤲
Umutrabia zeyzey95 37. Haftadayım doğumum a az kaldı 20 gün fln kaldı acaba ne zamn dogucak herkes doğurdu bir ben kaldım ya 😁😁hayırlısıyla doğsaydı ağrıdan fln uyuyamiyorum uykuya hasret kaldım ha daha doğum olmadan allah herkesin yardımcısı olsun Artık doğurayım yaaa😁😁😁😜
zeyzey95 Umutrabia bence şimdiden ne zaman doğurucam diye düşünme hatta kendini 40 haftaya odakla bende 37 den beri ne zaman doğacak diye bekliyorum 9 ay geçti 10-15 gün geçmek bilmedi en azından 40dan önce gelirse sevinirsin 😂😂
zeyzey95 Sevgi0147 ayy karnımda kasılmalar başladı bebek sertleşiyor canımı yakıyor Galiba bugün yarın doğacak çok mutluyum o kadar doğurmak istiyorum ki sanki 10 kere doğum yapmış gibi hiç korkum yok 😂 darısı sana canım inşallah senin bebiş de gelir hemen
Umutrabia zeyzey95 bu gidişle herhalde 40 a kadar gidicem herhalde.ben öyle geliyo bana da hayırlısı ya 😊