Su23 Şimdi gittiğin hastaneye bağlı canım o durum. Eğer gittiğin hastane de Hematoloji bölümü varsa kadın doğum ve Hematoloji birlikte çalışır. Benim ilk doğumum normal oldu öncesin de ve sonrasında da herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Faktör 7 eksikliği rahatsızlığı kanım gerektiğinden çok daha fazla sulu olması demek. Çok şükür kabak çekirdeği iyi geldi doktorum bile şaşırmıştı ne yedin sen diye kabak çekirdeği dedim. İyi mi geliyormuş diye o bile şaşıp kalmıştı bende iyi geldiğini okudum denedim hocam dedim tamam o zaman devam et sen dedi. Devam ettim çok şükür sorunsuz sıkıntısız atlattım kuzum.