Mmmerve123 Cemrenur doktorum kustuğumy duyunca direk sezeryan dedi kusmaya başladıysan kötü dedi bide bende gebelik zehirlenmesi var ama tek başına kusmak belki tehlikeli değildir
Sema-akk Mmmerve123 riske atmadigin çok iyi olmuş canım sana çok geçmiş olsun Rabbim ağrılarını gidersin inşallah 🙏 gözünüz aydın sağlıkla büyütün bebeğinizi 😍
Mmmerve123 Sema-akk evet ya sormayın ölüyordum halsizlik ve bulantıdan doktorum çok kıZdı geç bile kalmışsın hemen gelmeliydin dedi çünkü Preeklampsi geçirdiğim için riskli gruptayım. Allah korusun kötü şeyler olabilirdi sağlıklıyız çok şükür