Mmmerve123 canım çok net hatırlamıyorum ama bu kadar yüksek degildi benimki yeni başlamış dedi doktorum hergun tansiyon ölçüp msj atıyorum doktoruma 14/9 olduğu an yatış veririm dedi pzts ye kadar böyle takip edecek 13/9 çıkıyor devamlı düşmedi hiç pzts suni sancıyla doğuma alinacagim inşallah