Kaderkck07 benimde suyum az hastanede yatıyorum. Seni neden yatırmadılar şu an risklisin. Suyun biterse ancak bebeğin hareketleri azalırsa anlarsın başka yolu yok. Benimde suyum azalmış normal muayenede doktor dedi ben anlamamıştım. Şu an 33 haftalığım. Bana eve çıkarsam üç günde bir kontrole gelirsin dediler