Kaderkck07 4,5 cm az 2günde bir gitmeniz gerekiyor ben ilk kıZımda 31den 36 ya kadar düzenli takibe gittim bi yükseldi su tekrar düştü etti felan … en son haftalar 2günde bir çagrıldım .usg den bakıyorlar, Sulu akıntın varsa amnyon su testi yaparlar poZitf mi diye .bence pazartesi gidin .