Arifcaninannesi benim betahcg 1500 ü geçince gel dedi doktorum gittim 4. Haftadaymışım normal ultrasonla görünmedi, alttan ultrasonla baktı nokta gibiydi, bir hafta sonra gittim keseyi gördük, 5. Haftada ancak görünüyor demişti ama betahcg henüz düşük bence sende 1500 ü geçince gidersen daha iyi olur, hayırlı olsun 🤗